juliasyellow

Alla inlägg under juli 2011

Av Julia Hjelmgren - 27 juli 2011 14:22

A jag vill ha de säger inte så mycke men jag vill iallafall ha en kigurumi de är som en japansk onepiece men de är i form av olika djur och jag vet att jag snart kommer få den , och den tanken får mig på ett glatt leénde! :DD ni får bild! 



 
Är den inte sööt! :DD    

Av Julia Hjelmgren - 27 juli 2011 12:18

Ja igår var jag och min storebror på Sushi baren Kimono den ligger i norrköping o jag bor där som ni vet , de var sjukt god sushi där . Sushi är min favorit mat. Vi beställde 16 bitar.. här har ni en bild på den sjukt goda maten men de är bara google bild ;) 




   Åh .. mums.

Av Julia Hjelmgren - 27 juli 2011 12:11

Ja, som rubriken berättar så ägde sports camp alla andra läger jag någonsin har varit på aa jag var på basket ifall någon undrar jag tror inte jag skrev vilken sport jag skulle på menmen ,, idag har jag iallafall lust att dra o spela basket med någon så de kanske jag gör men annars kommer de väll inte o bli något speciellt ..   

Av Julia Hjelmgren - 16 juli 2011 19:11

Ja de e sant jag har fått Munther feber  



 Lyssna o njut!

Av Julia Hjelmgren - 16 juli 2011 19:04

OMG.. Sportscamp.. aa jag åker imorgon! hihihi misstänker faktiskt att det bara kommer att bli ett visst antal timmar sömn i natt .. hmm ajuste sen kommer Sean banan på invigningen grymt kul skare bli o få se honom LIVE :DD Han kommer uppträda med låtarna händer i luft och sååklart Skaka rompah! aah så jag ser fram  emot allt som kommer o ske i 6 Kooooooooooooooooorta dagar.. P.s min väska väger flera TON.. aa !!  Jahopp min statistik tycker jag inte om just nu den ligger risigt lågt! de var jag tvungen o berätta! Lite blogginlägg blire!   

Av Julia Hjelmgren - 7 juli 2011 11:33

Sommaren har äntligen kommit tillbaks från sin semester kan man tro! Jaja jag drar iallafall till vasa parken idag o solar o bara njuter av vädret idag! Hela 21 grader!! kom igen bättre kan du solen!      Ha en skön dag! (mer inläggg kommer) OFC!

Av Julia Hjelmgren - 7 juli 2011 11:28

Heej bloggisar min statistik är rekord låg nu jag fattar inte varför! snälla sluta inte läs min blogg bara för att det blir lite uppbehåll emellanåt!  Ibland vet jag inte vad jag ska blogga om så säg till vad ni tycker.. ska jag göra videoinlägg eller vad ska jag hitta på! berätta ni är väll inte blyga eller vaddå?!    

Av Julia Hjelmgren - 7 juli 2011 11:13

Gääääääääääääääääsp! har knappt sovit någonting inatt! då undrar ni varför! Ja de ska jag berätta eftersom att jag bor mitt i stan alltså mitt i smeten där alla fullisar går omkring på gatorna och skriker o sjunger cirka kl.3  nästan varje natt ,, varför går dom omkring , jo därför att dom kommer från stans alla pubbar o barer som dom har varit o festat på .... Och så har vi mina snälla grannar som tror att dom äger hela byggnaden så dom tror att dom kan klampa med sina stora fötter hur som helst  EFTER KL.22.00 För er som inte vet vad man ska göra efter kl. 22.00   .. Man ska vara TYST! Därför så är jag på ett väldigt irriterat humör idag!   Akej inte så irriterad så jag slår huvudet i väggen dock då men hmm aa .. blir några inlägg idag endåå! 

Presentation


^
|
ÄPPLÄ ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards